söndag 20 november 2011

Svag.. Svagare.. Carlsson !!


Söndag kväll, legat i soffan och kollat Per Morberg maraton då det har vart både Vad blir det för mat & Den svenska matresan, riktigt skön snubbe den där Morberg. Och snart vankas det BECK en film man redan sett en 7, 8 gånger... roligare än så blir det ej idag.
Skrev i mitt tidigare inlägg att det skulle bli en lugn helg och inget partajande... FEL, FEL, FEL som "Brasse" hade sagt till Magnus i 5 myror är fler än 4 elefanter !!
Samtal från Raafi runt 7 igår kväll:
- Kom hit... Geten & jag festar, ta inte med ngt, jag har ALLT
- (2 sekunders betänketid) OKEY... jag kommer
Så stark var man och det där med karaktär kan ju diskuteras...
Cabbe ner till casa Raafi, gött tjöt, en salig blandning av diverse drycker och så långt lungt och fint, i alla fall en stund tills Bubbinho & "Kurre" dundrar in med 2 chixs och ljudvivån tredubblas... kan ju oxå bero på att "Geten" var riktigt törstig & var i zoonen.
In Flames var tydligen inte till belåtenhet då "Sportchefen" valde att lämna Scandinavium för att joina ett redan gött gäng och nu var det party på allvar.
Raafi var het som en kamin då han plockade fram värsta L.D och såg ut som att han hade säkrat upp ett saftigt kontrakt med Dressman de kommande 5 kollektionerna... stort !!
Vad som hände efter detta är hemlig stämplat men jag kan säga som såhär... hade man satsat en hundring på LIPP & en trappa ner kan man idag kvittera ut 112:- , grattis.
Ny vecka med start imon och 34 dagar kvar till julafton, men i min värld hoppas jag att "tomten" kommer redan på måndag och tisdag..
Det saknas 2 pusselbitar till mitt GAIK pussel och förhoppningsvis får jag 2 positiva besked i början av denna veckan och då skulle till och med en gringubbe som jag vara riktigt nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar