onsdag 4 april 2012

Förväntningar...



FÖRVÄNTNINGAR... är ju ganska gott att ha, inte sant ?
Just nu måste jag erkänna att jag har sjukt mycket förväntningar på vad som komma skall..

KENT låten ovanför har ju etsat sig fast i huvet som lim, soundet låter lite som på plattan Du & jag Döden och jag måste erkänna att jag har sjukt stora förväntningar på nya plattan som kommer 25 april.

Jag har grymt stora förhoppningar & förväntningar på mina grabbar i GAIK i år och nu är bara seriepremiären 9 dagar bort... 81 dagar förberedelser är snart till ända.. BRING IT ON !!

På tal om stora förväntningar är det nu knappt 2 dagar kvar till att jag & Pyttis tar tåget upp till Stockholm för en helg signerad Jonas Andersson.. hoppas "Jånka" kan hantera pressen på rätt sätt för jag har sjukt stora FÖRVÄNTNINGAR på 3 goa dagar där uppe..

Nu är det dax för mig att borsta tänderna för att jag förväntas göra ett grymt bra jobb med mina kids imon så att då behöver jag mina 6 timmars skönhets sömn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar