torsdag 5 april 2012

Lugnet före stormen...

Skärtorsdag och det vankas lite påsk ledighet i dagarna 4 och det skall sitta gött med ett litet "break" från de annars så vanliga rutinerna.

Var en riktigt goo dag på jobbet där alla var på gött humör och förmodligen var man  redan någonannanstans i tankarna, Delfin kollega P var på gång mot bandy nästet Katrineholm, kollega J var nog i valet & kvalet av vilken bikini hon skulle ha med till Mallorca, min gode vän och kollega Larsson var oxå i valet och kvalet... party med boysen eller upp till "päronen" i Dalsland.
Själv är jag superladdad för en helg i Stockholm MEN jag kommer inte ägna den resan en enda tanke innan 14.40 för att vi har ett grymt viktigt genrep med GAIK imon.. devisen lyder ju som bekant:
"Hårt jobb först.. belöning senare..."

Hela dagen i skolan har ägnats åt påsk pyssel i alla dess former och jag kan lova att kidsen är grymt kreativa och ser möjligheter i allt material... piprensare, papper, flirt kulor, pennor och dom trollar fram fantastiska pyssel, imponerande.
Passar på att dela med mig av 2 exempel:
Kyckling ala C (8 år)


Ägg hållare signerat N (7 år)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar