måndag 9 april 2012

Trött... men många goa minnen..

Då är det snart dax att landa i sängen efter en intensiv helg uppe i Sthlm.. kan väl inte påstå att sömn har vart prio 1 denna helgen.
Först och främst vill jag passa på att tacka mitt resesällskap SKÄRGÅRDS KUNGEN him self Daniel "Pyttis" Olsson som agerat klockrent som "wingman" samt "Jånka" som styrt upp det bra hela vägen, det har inte vart en lugn minut sedan vi klev av tåget i fredags runt 19.30.








Fredag kväll blev det en liten go FF innan vi drog vidare till Berns och även om det var bra kunde man nästan känna att samtliga involverade gick och "laddade" för lördagens partaj..
Lördag lunch var det samling på en go pub för lite 4 manna wist och pilsner, ett 7 man starkt gäng där "Blomman" hade med sig en ny bekantskap vid namn Mark och det var en riktigt skön lirare.
Annars var det framförallt "Kenny Koala" som utmärkte sig.. man kan lungt säga att han var i zoonen för så mycket som han tjötade gött har han inte gjort på de 10 år vi kännt varandra, starkt att ta igen det på 6 timmar.

På kvällen var det party med stort P i en grymt bra planerad festlokal på Söder, 60 glada partysugna gäster med italienskt tema med ett litet skotskt inslag från Göteborg.
Hade "turen" att träffa rätt i val av bords sällskap för att tiden bara rann iväg innan man landade på dansgolvet.. bara det är ju en skräll i sig men jag var ju tvungen att backa upp min dansanta vän Daniel Mc Dorm :-)
Vips var klockan stägning men att dejta John Blund fanns inte på kartan utan det blev en repa på lokal samt efterföljande "efter Jonny"..
Man kan lungt säga att det var en kanon kväll, stort cred till Jonas för allt festfixeri.


Jo just det, innan vi drog till Sthlm lirade vi match med GAIK och åkte på storstryk mot KORTEDALA, en förlust jag faktiskt kunde ta med ro då jag gladdes med "Spången" som jah för övrigt gärna hade sett i mitt eget lag åt att han fick hänga 4 pytsar.
Tror att det var en väckarklocka för oss och att vi kommer att komma ut som retade tigrar i fredagens premiär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar