lördag 28 april 2012

Jag kapitulerar....

Lördag eftermiddag, tvätten är klar, ett glas rödvin gör mig sällskap,väntar på att få 20 rätt.. 7 på V75 & 13 på stryket, ganska behagligt om du frågar mig.

Min "wingman" Jocke Olton är iväg och har match med sitt VF och förhoppningsvis blir det seger så att vi kan fira ikväll för att det är planerat en "tur på byn", det kan man ju bli lite upphetsad av...
Upphetsad blev jag däremot när jag kollade guld divisionen i dagens v75 omgång, jag tycker ju att Sanity är en grym häst men på ren svenska.. FY FAN sicken häst, herrejävlar.
Han är med i en toköppning på 1.07, styr framåt och övertar, försvarar sig mot en tanks som Caballion och bara glider undan och landar på 1.11.9 (2140m).
Ringer inte "baggen" Tore Fyrand och bjuder in honom till sista helgen i maj fattar jag nada.. då skall jag tamejfan bojkotta Elitloppet, min känsla i tv soffan var lite som för snitsaren Jonny Takter.. lite lätt fuktigt i ögonvrån.

På tal om norrbaggar måste jag skicka ett stort GRATTIS till min gamle vän Jim Wahlberg som i vått & torrt, mest i motgång hållt fast vid sitt älskade Southampton där jag ett tag funderade på om han skulle vilja gifta sig med kroknäsan Matthew le Tissier.
Nu är "Sotto" tebax i P.L efter att ha varit nere i källaren och vänt, hoppas han firar med något starkare än Wyhzda :))

Nej nu är det dax att börja ladda för kommande uppgifter och det var väl ingen som missade vad som gällde ikväll... bra för det blir nämnligen som texten i videon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar